Suggesties & klachten

Mocht u suggesties of klachten hebben met betrekking tot onze dienstverlening of producten vragen wij dit kenbaar te maken. Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenmanagement. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Direct Warmte
Ter attentie van de directie
Kruisakkers 4
4613 BV  Bergen op Zoom

U ontvangt binnen vijf werkdagen een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht. Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen.