Leveringsvoorwaarden

Algemene Voorwaarden voor Consumenten voor Installatiewerk PDF
Algemene Leveringsvoorwaarden Installerende Bedrijven (ALIB ’07) PDF

Prijzen:

Getoonde prijzen zijn Inclusief b.t.w.
Ter bevestigen van uw bestelling  ontvangt u  een  e-mail.

Acceptatie speciale bestellingen:
Bij speciale bestellingen ontvangt u binnen 1 werkdag een bevestiging per mail met daarin de verwachte levertijd.
De bestelling wordt definitief na ontvangst van uw betaling. Na acceptatie van deze order kan deze niet meer geannuleerd worden.

Bestellingen welke niet de verzendmethode ” verzenden” vertonen, kunnen uitsluitend afgehaald worden aan onze verkoopbalie aan de Kruisakkers 4 te bergen op Zoom

Registratie CV-ketels:

CV-ketels geleverd door directwarmte.nl zijn uitsluitend bedoeld voor particulieren en worden door directwarmte.nl geregistreerd volgens (garantie)afspraak met de fabrikant op het verzendadres. Mocht u een afwijkend plaatsingsadres hebben van de CV-ketel kunt u dit per mail doorgeven aan klantenservice@directwarmte.nl

Levering:

Materialen worden geleverd conform de bij de bestelling opgegeven verzendkosten.
Voor de verzendtarieven klik hier
Tevens kunnen alle bestellingen kosteloos afgehaald worden aan onze verkoopbalie
Kruisakkers 4 4613 BV  te Bergen op Zoom

Betaling:

Alle leveringen dienen voor verzending vooraf betaald te worden middels iDeal, een bankoverschrijving of kunnen ook contant of via betaalautomaat betaald worden aan onze verkoopbalie te Bergen op Zoom.

Klachten:

Mocht u suggesties of klachten hebben met betrekking tot onze dienstverlening of producten vragen wij dit kenbaar te maken. Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kuntu uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenmanagement. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Direct Warmte
Ter attentie van de directie
Kruisakkers 4
4613 BV  Bergen op Zoom

U ontvangt binnen vijf werkdagen een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen
van uw klacht.Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken
verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen.

Retouren:

Producten kunnen geretourneerd worden volgens herroepingsrecht bij levering van producten.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@directwarmte.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Herroepingsrecht

  1. 1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien (14)werk dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Na melding heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen.
  1. 2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Tijdens de bedenktijd heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat hij het geleverde product ook zal mogen uitpakken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter NIETgebruiken.

Gebruik maken van uw herroepingsrecht

Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht dan doet u dat door terugzending van het product binnen de bedenktijd (14 werkdagen) of door een verklaring gericht aan de verkoper te sturen binnen de bedenktijd (14 werkdagen). Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product aan ons retour te zenden. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van het product het volledige aankoopbedrag aan u retourneren.
Product en verpakking zoveel mogelijk in oorspronkelijke staat.
Kunt een product niet vinden of heeft u meer informatie nodig: klantenservice@directwarmte.nl
Onze productcatalogus is ook te gebruiken om een offerte aanvraag te doen.
Voor complete badkamers, installaties, of grote bestellingen neemt u contact op met onze afdeling verkoop:
088-7060262 of klantenservice@directwarmte.nl

Consumenten hebben het recht op herroeping bij levering van diensten resp. verkoop op afstand (deze regel geldt niet voor geïnstalleerde cv ketels). Toch merken wij dat er nogal wat verwarring is over de rechten die u als consument heeft. Een aantal consumenten staan erop dat zij na intensief gebruik van een cv-ketel of radiator nog steeds recht hebben op hun herroepingsrecht. Helaas werkt het niet zo. Hier de uitleg.

Herroepingsrecht bij levering van producten

Indien u een product koopt en u bent er niet zeker van dat u het product wilt houden dan raden wij u aan voorzichtig om te springen met het product en de verpakking. Indien u namelijk WEL gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u als consument het product en de verpakking zo veel als redelijkerwijs mogelijk is in de oorspronkelijke staat bij ons aan te leveren.